Komentáře členů na otázku "co Vám skupina dává"

05.04.2012 09:28

 Necítím se izolovaná tolik po skoku z velkoměsta do lesa

Jsem ráda, že Vás tu mám, když v zimě téměř nemůžeme vycházet ven,

připadám si více jako člověk.Občas najdu rady a věci, které by mě nenapadly:)

 spoustu chapavych lidicek , a radcu.....kamaradu na pokec aspon prez chat....

  odpovědi na otázky. Nové i staré kámošky.Necitím se v tom sama.I ty fotky super

plno moc fajn lidiček.... :-))

  • Já se přiznám, že nejsem příliš aktivní člen,

    nemám ani čas přečíst nějaká pravidla či vkládat fotky atd... krom toho se snažím na netu zanechávat co nejméně soukromých informací -prakticky sem nakouknu jen, když si stihnu udělat kávu a zkouknu první dva tři příspěvky...když něco vím, tak se snažím poradit nebo čerpám info pro sebe :-) Každopádně děkuju, že tu mohu být a obdivuju Vaši práci :-)

     
  •  

     

     Mě dává hodně,jsem ráda že jsem tu,poznala jsem skvělý holky a všichni jsme si rovni a to mi dodává hodně síly jít dál a nevzdávat to...


     
  •  

     

    V téhle skupině jsem teprve chvilinku,ale cítím se tu jak se říká,jako ryba ve vodě...úžasní lidičkové,kteří jsou připravení kdykoliv slovně pomoci...ten kdo tuhle skupinu založil si zaslouží hlubokou poklonu...:) Vím jaké to je,když člověk hledá radu ohledně nemoci svého dítěte a není nikdo kdo by mu poradil.Už mám dospělou dcerku a zvládli jsme to,ale věřte,že člověk v určitých chvílích potřebuje cítit podporu od někoho jiného.Mojí podporou byla v před 20 lety jen moje úžasná rodina.


     
  •  

     

     Hodně sil,jsou tu super lidičky,umí poradit a ten pocit,že člověk není na vše sám,ten je k nezaplacení.Všem moc dík.

     
  •    děkuji necítím se tolik sama

     

     
  •  Skupinku jsem objevila náhodou a jsem za to fakt ráda.Cítím se zde dobře a občas mám pocit,že jsem tu snad od jakživa. Vím,že zde mohu být sama sebou a mohu zde psát své pocity či obavy....


     
  •  

     

    Mě to tu dává velkou sílu a naději ž zvládnu výchovu Míši-jsem tu asi jako nejstarší mezi vÁMI- ale je mi tu moc dobře a děkuji za vaši pomoc -někdy to není jednoduché ale sílu mi dáváte moc.


     
  •  

     

     sílu a podporu, kontakty na lidi v mem okoli. I kdyz moc nepisi, kazdy den sem chodim a procitam, vidim, ze tu jsou maminky s detmi, ktere jsou na tom hure nez my a zvladaji to a to me nakopava a dava mi silu verit, ze i my to zvladneme


     
  •  

     

    Jsem tu sama sebou a před Vámi všemi nemusím nic vysvětlovat, chápe te co chci říct a jak na tom jsem já i moje dcera, protože to máme všechy hodně podobné, sice každá jinou diagnozu, ale jedno je stejné, naše děti jsou jinačí a pro nás ty nej na světě, Jani díky za založení této skupiny... jsou tu super lidičky, a když něco nevím, tak dám hlášku a vždy někdo napíše a taky tu nikdo nikoho nesoudí... :D


     
  •  

     

    Janičko L. díky tobě se zde scházíme My maminky , kteří když mluví -píší ví , že ti druzí to chápou a rozumějí........vidím Maminky nesmím zapomenout babičky, tatínky, tetičky..... a vaše báječné děti ..........je tu velmi pozitivní energie ,která ty druhé dobíjí .....jen tím, že si zde přečte to co jí zajímá, či druzí poradí..... pohladí po dušičce......


     
  •  

     

    nevím co ještě napsat,po přečtení komentářů musím se všemi sympatizovat.Snad jen : ráda se tady chlubím Šárinkou - fotečky,co se naučila atd.,protože vím,že v této skupině nás za vše pochválíte, tady totiž všichni víte,že i nepatrný pokrok je vlastně ohromně velký pokrok u našich zlatíček.Děkuji za tuto skupinku :-)


     
  •  

     

     Poznala jsem spoustu fajn lidiček i když zatím jen přes písmenka :-). Nejsem sice mamča, ale ráda si přečtu příspěvky zde a hlavně tady najdu útěchu, kterou potřebujeme občas slyšet každý. Je moc fajn, že tato skupinka existuje.


     
  •  

     

    Ja jsem rada ze mam o pohled vic, nejen pohled zdravousu, a dospelych handicapovanych, ale prave pohled Vas maminek. A dava mi to silu organizovat vlastni projekty, sblizovat lidi "odlisne normalni" samy mezi sebou a se zdravou vetsinou. Diky moc.

     

  • Jinak kontakt s lidmi, kteri vedi co prozivam ( neb neco podobneho maji doma) mi dava moc.

     
  •  

     
  •  

     sílu a lidičky, kteří chápou....

     
  •  

     

    je tu spousta fain lidiček,kteří si na nic nehrají,dokážou si poradit,vyslechnout nebo jen tak popovídat :-))všichni si tu jsou rovni a ledasco se tu dovím :-))je to tu prima


     
  •  

     

     fajn maminky a hlavně se tady dozvím spoustu informaci a rad.


     
  •  

     

    dava mi tu silu, a zpoustu rad a pochopeni


     
  •  Spřízněné duše-které prožívají totéž co já,někdy rady a nové zkušenosti.A hlavně pocit že v tom nejsme sami,že nás je spousta-co nás bojuje a boj nevzdává!


     
  •  

     

    dává mi sílu dál bojovat, pomáhá mi hledat nové cesty k životu a spoustu skvělých lidiček ... :-)


     
  •  Mě dala to,že se tu mužu svěřit,ikdyž jsem to sem ještě nenapsala,poradit,okomentovat nemocné dětičky a připadám si tu,že nejsem sama,ikdyž mám perfektního manžela,který vše chápe,pomáhá jak mu to čas dovolí.

     
  •    Děkuji za to že tu mohu s Vámi být a najít kamarády co jsou tak trošku v jiném světě.

     
  •  

    Ze srdíčka děkuji zakladatelce této skupiny,dává mi hodně,díky ní jsem získala spoustu rad a když je človíčku smutno, vždy se tu najdou bezva maminky co to tu spestří a hlavně jsem tu všichni ne jedné lodi a nikdo tu námi neopovrhuje.Je škoda že jsem každá z jiného koutu a bylo by fajn se někdy hromadně sejít ,tak bezvadných lidiček je málo.Přeji všem hodně síly a zlatíčkům co největší pokroky a ať tato skupinka andílků vydrží co nejdéle.A ťěm co tuto skupinku zneužívají ať se nad sebou zamyslí,už tak to máme těžký , musíme si pomáhat .Přeji všem krásnou neděli..♥♥♥

     
  •  
  •  

    ahoj, jsem ráda že mě Jana do této skupiny přidala, taky se koukám každý den co se děje, a čtu si vaše příběhy a komentáře, a zjišťuji že některé děti jsou na tom hůře, než ti mí dva kluci! Oba chodí, i když jeden má malou slovní zásobu, druhý vývojovou dysfázii, ale já jim rozumím! přeji Vám všem holky hodně štěstí:)